Buying Guide

Σκέφτεσαι να αγοράσεις μεταχειρισμένη BMW, σωστά;

Ωραία. Τότε είμαι σίγουρος ότι στις αγγελίες που ψάχνεις έχεις βρεθεί μπροστά σε αυτοκίνητα που στην περιγραφή τους αναγράφεται η λέξη «M-Sport».

Το γράμμα «Μ» σε συνδυασμό με τη λέξη «Sport» σε υποψιάζει για το τι συμβαίνει στην προκειμένη περίπτωση, παρόλα αυτά όμως δεν είσαι απόλυτα σίγουρος…

Ε λοιπόν, βρίσκεσαι στο κατάλληλο μέρος!

Τι είναι το M-Sport πακέτο;

Το πακέτο M-Sport παραπέμπει στα κορυφαία «Μ» αυτοκίνητα της βαυαρικής φίρμας και αναφέρεται στο επίπεδο εξοπλισμού του αυτοκινήτου.

Πρόκειται δηλαδή για extra εξοπλισμό και τίποτα άλλο.

Παρόλο που ένα μοντέλο με το συγκεκριμένο πακέτο εξοπλισμού εξωτερικά μοιάζει γρήγορο και σέξι, κάτω από το καπό μπορεί να βρίσκεται ένας κινητήρας diesel απόδοσης 116 ίππων…

Oπότε μιλάμε μόνο για αισθητικές παρεμβάσεις και όχι μηχανικές.

Αν πήγαινες σε μια αντιπροσωπία της BMW και ήθελες να αγοράσεις ένα καινούριο αυτοκίνητο, για να βάλεις το σπορ πακέτο «Μ», θα πλήρωνες έξτρα περίπου 4.000€.

Αν και το ποσό δεν είναι καθόλου αμελητέο, συμφέρει περισσότερο από το να προσθέσεις ένα-ένα τα extras μεμονωμένα.

Τι περιλαμβάνει όμως άραγε στον εξοπλισμό του ένα αυτοκίνητο της BMW με το πακέτο M-Sport;

Ας δούμε αναλυτικά από έξω προς τα μέσα!

Εξωτερικό

Όλα τα μοντέλα της BMW διατίθενται με το M-Pack. Εδώ, η Σειρά 4.

Μπορείς να καταλάβεις αν μια BMW έχει το πακέτο M Sport από τα διακριτικά σηματάκια «Μ» που θα δεις:

  • Στα φτερά του αυτοκινήτου
  • Στις ζάντες
  • Στο τιμόνι
  • Στο λεβιέ του κιβωτίου

Τα μοντέλα που εξοπλίζονται με το M Sport πακέτο χαρακτηρίζονται από το πιο επιθετικό look συγκριτικά με τα -όχι M-Sport αδερφάκια τους.

Η Σειρά 1 χωρίς το πακέτο M-Pack

Οι διαφορές εντοπίζονται στον χαμηλότερο εμπρός προφυλακτήρα, ο οποίος μάλιστα διαθέτει μεγαλύτερα κενά ώστε να εισέρχεται περισσότερος αέρας και να ψύχει πιο αποτελεσματικά τον κινητήρα.

H Σειρά 1 εξοπλισμένη με το πακέτο M-Sport.

Τα πλαϊνά του αυτοκινήτου έρχονται στο ίδιο ύψος με το τον χαμηλότερο εμπρός προφυλακτήρα, ενώ οι μεγαλύτερες ζάντες με τα σπορ ελαστικά γεμίζουν όμορφα το εσωτερικό των θόλων.

Τα χαρακτηριστικά αυτά φυσικά ενισχύουν το δυναμισμό του αυτοκινήτου, κάνοντάς το να μοιάζει περισσότερο εστιασμένο στη σπορ πλευρά του.

Τα μοντέλα της BMW με το πακέτο M-Sport εξοπλίζονται επίσης με σπορ ανάρτηση, η οποία χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 10 με 20 χιλιοστά.

Αυτή η μετατροπή βοηθάει το αυτοκίνητο ώστε να στρίβει με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στις στροφές, χάρη στην περιορισμένη κλίση του αμαξώματος και τη μεγαλύτερη πρόσφυση των ελαστικών.

Υπάρχουν όμως και ορισμένες πιο διακριτικές πινελιές στο εξωτερικό μέρος που λογικά δεν θα εντοπίσεις με την πρώτη ματιά.

Τα περισσότερα μοντέλα της BMW (όχι όλα) με το πακέτο M-Sport διαθέτουν μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα σε ορισμένα σημεία της εξωτερικής τους επιφάνειας, όπως γύρω από τα παράθυρα αλλά και στην περίφημη γρίλια της BMW στον εμπρός προφυλακτήρα.

Τέλος, τα τελικά μέρη της εξάτμισης διαθέτουν χρωμιωμένο φινίρισμα ώστε να ενισχύσουν τον δυναμισμό του αυτοκινήτου.

Εσωτερικό

Οι διαφορές του M-Pack με τα υπόλοιπα εξοπλιστικά πακέτα συνεχίζονται και στο εσωτερικό, δίνοντας τις απαραίτητες σπορ πινελιές που αναμφισβήτητα, μπορούν να πωρώσουν τον ενθουσιώδη οδηγό.

Tο εσωτερικό της Σειράς 1 χωρίς το πακέτο M-Sport

Οι πιο εμφανείς λοιπόν διαφορές στο εσωτερικό είναι το σπορ τριάκτινο τιμόνι (προέρχεται κατευθείαν από τα μοντέλα Μ) και ο λεβιές του κιβωτίου ταχυτήτων, όπου και τα δύο διαθέτουν δερμάτινη επένδυση (και στα πιο ακριβά μοντέλα επένδυση Alcantara).

Η αίσθηση με το πακέτο M-Sport είναι σαφώς πιο σπορτίφ στην καμπίνα της Σειράς 1

Την παράσταση ωστόσο στην καμπίνα κλέψουν τα καθίσματα με την επένδυση Alcantara και τις μπλε, όμορφες ραφές.

Μάλιστα, τα δύο εμπρός καθίσματα είναι εντελώς διαφορετικά από εκείνα των συμβατικών μοντέλων:

  1. Είναι τοποθετημένα πιο χαμηλά για να προσφέρουν στον οδηγό την ιδανική θέση οδήγησης
  2. Διαθέτουν εξαιρετική πλευρική στήριξη για να κρατάνε τον κορμό σου σταθερό στις γρήγορες διαδρομές.

Όπως και στο εξωτερικό, έτσι και στο εσωτερικό, πολλές από τις αλλαγές είναι ανεπαίσθητες.

Για παράδειγμα, το συνηθισμένο μαύρο γυαλιστερό πλαστικό που υπάρχει στο εσωτερικό των -όχι M-Sport μοντέλων- τώρα αντικαθιίσταται με αλουμινένιο φινίρισμα.

Αυτό θα το βρεις στις χειρολαβές των θυρών και στην κεντρική κονσόλα.

Τέλος, τα μοντέλα με χειροκίνητο κιβώτιο διαθέτουν short shift ώστε να μειωθεί το ύψος του λεβιέ και κατά συνέπεια και ο χρόνος αλλαγής των σχέσεων. Η αίσθηση είναι μαγική.

Αξίζει το έξτρα κόστος για το πακέτο M-Sport;

Δυστυχώς, την απάντηση σε αυτό το ερώτημα μπορείς να τη δώσεις μόνο εσύ, διότι κάθε οδηγός έχει τις δικές του προτιμήσεις.

Αυτό που μπορούμε να κάνουμε παρόλα αυτά είναι να σε οδηγήσουμε προς τη σωστή κατεύθυνση για να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο απόλυτα εναρμονισμένο με τις ανάγκες σου!

Αν θέλεις να αγοράσεις μια BMW σε λογική τιμή (π.χ τη Σειρά 1) που να διαθέτει εξοπλισμό άνεσης, όπως για παράδειγμα σύστημα navigation ή θερμαινόμενα καθίσματα, στο πακέτο Μ-Sport δεν θα βρεις τέτοια χαρακτηριστικά.

Αν από την άλλη δεν θέλεις μια BMW στη βασική της έκδοση, αλλά θέλεις να νιώθεις σαν να οδηγείς το απόλυτο μοντέλο της γκάμας, τότε καλό είναι να σκεφτείς το Μ-Sport Pack ως επιλογή.

Επιπρόσθετα, αν σου αρέσει η γρήγορη οδήγηση, το Μ-Sport ενδεχομένως να είναι ακριβώς ό,τι ζητάς σε επίπεδο εξοπλισμού, καθώς διαθέτει σπορ αναρτήσεις και μεγαλύτερες ζάντες που προσφέρουν μεγαλύτερα επίπεδα πρόσφυσης στις στροφές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα μοντέλα της BMW με το σπορ πακέτο Μ, είναι ελαφρώς πιο σκληρά σε επίπεδο κύλισης, άρα και λιγότερο άνετα με εκείνα που δεν διαθέτουν τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.

Η επιλογή, δική σου!

Βρες Κορυφαία Μοντέλα της BMW!

Στο site μας θα βρεις αυτοκίνητα ιδιωτών που έχουν επιλεχθεί με τα πιο αυστηρά κριτήρια της αγοράς. Αυτοκίνητα που θα βάζαμε μέσα την ίδια μας την οικογένεια.

Επίλεξε το αγαπημένο σου, μάθε τα πάντα μέσα από γραπτές αναφορές, φωτογραφίες, βίντεο και αγόρασέ το με 5 χρόνια εγγύηση!

Δες όλες τις BMW!

 

Panagiotis Mytilinaios
Παναγιώτης

Ο Παναγιώτης σπούδασε δημοσιογραφία αυτοκινήτων στη Μ.Βρετανία. Αυτό από μόνο του αποτελεί μια τρανή απόδειξη ότι λατρεύει τα αυτοκίνητα! Στο παρελθόν έχει δουλέψει στο βρετανικό Autocar και στους PistonHeads, ενώ αραιά και που γράφει για το 4Drivers. Πάνω από όλα όμως είναι υπερήφανο μέλος της ομάδας της Spotawheel!

Πως σου φάνηκε το άρθρο; Γράψε μου στα σχόλια πιο κάτω

Άσε το σχόλιο σου

Η διεύθυνση e-mail σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *