Αν ψάχνεις για ένα αυτοκίνητο πόλης μέχρι 1600 κυβικά, αλλά δεν συμβιβάζεσαι -με τίποτα- με τις επιδόσεις των απλών εκδόσεων, τότε βρίσκεσαι στο κατάλληλο μέρος!

Συγκεντρώσαμε τα 8 πιο γρήγορα “μικρά” της αγοράς, για να συνδυάσεις την πρακτικότητα με την ταχύτητα και την οδηγική απόλαυση!

Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για “γκάζια” λοιπόν!

Opel Corsa OPC (2007-2015)

Γιατί να επιλέξεις το Corsa OPC;

Είναι ένα πραγματικά γρήγορο αυτοκίνητο σε τιμή ευκαιρίας. Το ξαναγράφω. Είναι ένα πραγματικά γρήγορο αυτοκίνητο σε τιμή ευκαιρίας. Επιθετικό στην όψη και με καλό εξοπλισμό, κάθε κύτταρο του Corsa OPC φωνάζει “σπορ”.

Τι κινητήρα έχει;

Ο κινητήρας κάτω από το καπό του κατά τα άλλα μικροκαμωμένου hot-hatch της Οpel είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος 1600άρης ο οποίος αποδίδει 192 εξαγριεμένους ίππους και 230 Nm ροπής. Όλα αυτά, από το δεξί πεντάλ με αγάπη στους εμπρός τροχούς.

Πως είναι στο δρόμο;

Μια λέξη: αποτελεσματικό. Με 0-100 σε 7,2 δευτερόλεπτα, το OPC μπορεί να τα “βάλει” με αντίστοιχες σπορ κατασκευές, μεγαλύτερων “κλάσεων”. Στο επαρχιακό δίκτυο ωστόσο, θα σου φανεί ότι υστερεί ακρίβειας και αμεσότητας όπως έχει π.χ το MINI Cooper S.

Πως είναι μέσα;

Οι διαφορές από ένα απλό Corsa είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς, όχι μόνο στο εξωτερικό του, όπως συμβαίνει συχνά σε άλλα αυτοκίνητα, αλλά και στο εσωτερικό, όπου τα πολύ όμορφα bucket καθίσματα της Recaro κάνουν τη διαφορά! Σπορ λεπτομέρειες υπάρχουν και στο τιμόνι, το λεβιέ και στα όργανα του κοντέρ.

Κατά τα άλλα οι χώροι είναι περιορισμένοι -διότι μην ξαχνάς- μιλάμε για ένα αυτοκίνητο αποκλειστικά σε 3-θυρη έκδοση.

Πόσο “καίει”;

Αρκετά. Η μέση κατανάλωση σύμφωνα με την Opel είναι στα 7.9 λίτρα/100χλμ, ωστόσο δύσκολα θα καταφέρεις τέτοιες τιμές. Αν αντιμετωπίσεις το πεντάλ του γκαζιού με φειδώ, στην καλύτερη περίπτωση να περιμένεις τιμές γύρω στα 10 λίτρα/100χλμ…

Πορτ-μπαγκάζ;

Ο χώρος αποσκευών με τα 280 λίτρα είναι ικανοποιητικός για το μέγεθος του αυτοκινήτου, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείς να κάνεις άνετα τις διακοπές σου με το έτερον ήμισυ.

Τι λέει η Spotmechanic;

  • “Έλεγξε για αποδεικτικά σοβαρού τρακαρίσματος! Το αυτοκίνητο θα πρέπει να σηκωθεί σε ράμπες και να ελεγχθεί η δομή του (σασί) για τυχόν χτυπήματα, ζημιές, αποδεικτικά επισκευής, αποδεικτικά καλίμπρας, σκουριές και ίχνη από μπαλώματα ή συγκολλήσεις.”
  • “Έλεγξε το κιβώτιο! Μία ενδεχόμενη διαρροή μπορεί να προέρχεται από την τσιμούχα στροφάλου, από την τάπα πλήρωσης, από πιθανό ράγισμα ή τις τσιμούχες ημιαξονίων! Για να ελέγξεις τη λειτουργία του κιβωτίου κάνε test drive και δες κατά πόσο οι σχέσεις επιλέγονται εύκολα και αθόρυβα!”
  • “Ενεργοποίησε το A/C και δες κατά πόσο βγάζει ψυχρό αέρα. Αν δεν βγάζει κρύο μπορεί να λείπει φρέον ή να έχει πρόβλημα το κομπρεσέρ A/C. Για να σιγουρευτείς ότι λειτουργεί το κομπρεσέρ πρέπει την ώρα που ανοίγεις και κλείνεις το A/C με το κουμπί να ακούς έναν ήχο ή μικρό συντονισμό!”

Πόσο θα σου κοστίσει;

Τη στιγμή που γράφεται το άρθρο, η μέση τιμή ενός μεταχειρισμένου Opel Corsa OPC κυμαίνεται στις 9.900€. 

MINI Cooper S (2007-2013)

Γιατί να επιλέξεις το Cooper S;

Γιατί έχει στυλ και βαριά κληρονομιά, κρατήματα του θυμίζουν go-kart και εξαιρετικές επιδόσεις. Το MINI Cooper S, στη δεύτερη γενιά του με τον κωδικό R56, είναι ένα από τα πιο γρήγορα και συμμετοχικά hot-hatches που μπορείς να αγοράσεις ως μεταχειρισμένο σήμερα!

Τι κινητήρα έχει;

Ο κινητήρας του Cooper S πρόκειται για μία συνεργασία της ΒMW με την Peugeot (βλέπε το 207 RC προηγουμένως). Είναι ένας 1600άρης υπερτροφοδοτούμενος (turbo) που αποδίδει 175 ίππους και 240 Nm ροπής. Δεν θα σου λείψει η δύναμη, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Στη Facelift του εποχή – ή LCI όπως το αποκαλεί η BMW – ο κινητήρας του Mini αναβαθμίστηκε αποδίδοντας 184 ίππους. Η αναβάθμιση αυτή που έλαβε χώρα στα μέσα του 2010 σηματοδοτήθηκε και από αναβαθμίσεις στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη, βελτιώνοντας σε μεγάλο βαθμό την ανθεκτικότητα και αξιοπιστία του.

Πως είναι στο δρόμο;

Το τιμόνι είναι βαρύ και υπακούει άριστα τις εντολές του οδηγού αλλά το 6-τάχυτο σασμάν έχει μια αίσθηση λίγο ασαφή, που όμως δεν σου χαλάει τη συνολική εικόνα του MINI. Αν επιλέξεις κάποιο μεταχειρισμένο με 17άρες ζάντες, τότε ο συνδυασμός με τις σκληρές αναρτήσεις θα σε κουράσει στην καθημερινή μετακίνηση.

Πως είναι μέσα;

Σχεδιαστικά, το εσωτερικό του ΜΙΝΙ ξεχωρίζει για το ρετρό χαρακτήρα του αλλά στην πράξη, λείπει η εργονομία. Επιπλέον, τα πλαστικά στην κονσόλα μοιάζουν φθηνά και στα μεταχειρισμένα Cooper S είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα τρίζουν κάθε φορά που το αυτοκίνητο συναντά ανώμαλο έδαφος.

Οι χώροι είναι μικροί για 4 άτομα, παρ’όλα αυτά με όρεξη και καλή παρέα, μπορείς να πας παντού με ασφάλεια!

 

Πόσο “καίει”;

Αρκετά. Ο κατασκευαστής δίνει ως μέση κατανάλωση μια τιμή της τάξης των 6.9 λίτρων/100χλμ, αλλά η πραγματικότητα είναι σχετική, ειδικά αν οδηγείς συνεχώς με το γκάζι κολλημένο στο πάτωμα.

Πορτ-μπαγκάζ;

Στα 159 λίτρα… Αν μπορείς να ζήσεις με διθέσιο αυτοκίνητο, τότε μπορείς να ζήσεις και με το MINI.

Τι λέει η Spotmechanic;

  • “Έλεγξε για αποδεικτικά σοβαρού τρακαρίσματος! Το αυτοκίνητο θα πρέπει να σηκωθεί σε ράμπες και να ελεγχθεί η δομή του (σασί) για τυχόν χτυπήματα, ζημιές, αποδεικτικά επισκευής, αποδεικτικά καλίμπρας, σκουριές και ίχνη από μπαλώματα ή συγκολλήσεις.”
  • “Έλεγξε τη λειτουργία του ηλεκτρονικού κλειδιού, κλειδώνοντας και ξεκλειδώνοντας τις πόρτες. Το 80% των αυτοκινήτων που έχουν ελεγχθεί, παρουσίασαν πρόβλημα με το κλειδί.”
  • “Έλεγξε για τυχόν διαρροές από τα παρακάτω σημεία: κάρτερ, καπάκι βαλβίδων, καπάκι κεφαλής, φίλτρο λαδιού, αντλία υδραυλικού τιμονιού, κρεμαγιέρα, τούρμπο. Μια διαρροή λαδιού μπορεί να εμφανιστεί σε μορφή αναθυμίασης, μικρής στάλας ή κηλίδας στο έδαφος. Δεν είναι κάτι σημαντικό, ωστόσο θέλει περαιτέρω έλεγχο!”

Πόσο θα σου κοστίσει;

Τη στιγμή που γράφεται το άρθρο, η μέση τιμή ενός μεταχειρισμένου MINI Cooper S κυμαίνεται στις 9.930€.

Δες αξιόπιστα Mini Cooper S!

 

SEAT Ibiza Cupra (2009-2012)

Γιατί να επιλέξεις το Ibiza Cupra;

Αν ψάχνεις για value-for-money hot-hatch, τότε το Ibiza Cupra είναι αυτό που ζητάς! Με δυναμικό look, αξιοπρεπείς χώρους και πικάντικες επιδόσεις, απευθύνεται ξεκάθαρα σε ένα πιο νεανικό κοινό με οδηγικές ανησυχίες!

Τι κινητήρα έχει;

Έναν 1400άρη με διπλή υπερτροφοδότηση (compressor και τούρμπο) που παράγει 180 ίππους και 249 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς αποκλειστικά μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7-σχέσεων που η VW ονομάζει DSG. Ναι, το Ibiza έχει τον ίδιο κινητήρα με το Volkswagen Polo GTI που έπεται στη λίστα μας.

Πως είναι στο δρόμο;

Γρήγορο στις ευθείες και ασφαλές στις στροφές (το esp δεν απενεργοποιείται μόνιμα), πίσω από το τιμόνι του Ibiza Cupra δεν θα σου λείψει η δύναμη, μπορεί όμως να νιώσεις ότι σου λείπει “το κάτι παραπάνω” που χαρακτηρίζει ένα καλό σπορ αυτοκίνητο.

Δεν είναι ό,τι πιο συναρπαστικό μπορείς να οδηγήσεις σε ένα δρόμο με στροφές, από την άλλη όμως δεν είναι και ιδιαίτερα απαιτητικό.

Πως είναι μέσα;

Με σπορτίφ πινελιές και λογότυπα “Cupra”, σίγουρα θα το ξεχωρίσεις από τα υπόλοιπα Ibiza της γκάμας. Τα πλαστικά είναι καλής ποιότητας και συναρμογής, οι χώροι ικανοποιητικοί για τον οδηγό και τον συνοδηγό, οι πίσω επιβάτες όμως, ενδεχομένως να νιώσουν στενόχωρα, κυρίως οι πιο ψηλοί.

Πόσο “καίει”;

Η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η SEAT είναι στα 6.4 λίτρα/100χλμ. Με λίγη αυτοσυγκράτηση στο γκάζι, υπολόγισε κάπου ανάμεσα στα 7 και 8 λίτρα/100χλμ.

Πορτ-μπαγκάζ;

Ο χώρος για τις αποσκευές είναι στα 283 λίτρα, νούμερο αρκετά επαρκές για την κατηγορία των supermini!

Τι λέει η Spotmechanic;

  • “Το αυτοκίνητο θα πρέπει να σηκωθεί σε ράμπες και να ελεγχθεί στην κρεμαγιέρα για τυχόν διαρροές. Αν κατά το test drive παρατηρήσεις κάποιο “τζόγο”, κενά ή μαγκώματα στη λειτουργία του τιμονιού, τότε η κρεμαγιέρα θα πρέπει να ελεγχθεί περαιτέρω.”
  • “Κάνοντας μια βόλτα το αυτοκίνητο θα σε βοηθήσει ώστε να αποκτήσεις μια καλύτερη εικόνα για την κατάστασή του. Αν με το πάτημα του γκαζιού νιώσεις κομπιάσματα και μπερδεμένη τη λειτουργία του κινητήρα, ενδεχομένως να χρειάζεται αλλαγή κάποιος πολλαπλασιαστής, ή ακόμα και όλοι.”
  • “Έλεγξε το κιβώτιο! Μία ενδεχόμενη διαρροή μπορεί να προέρχεται από την τσιμούχα στροφάλου, από την τάπα πλήρωσης, από πιθανό ράγισμα ή τις τσιμούχες ημιαξονίων! Για να ελέγξεις τη λειτουργία του κιβωτίου κάνε test drive και δες κατά πόσο οι σχέσεις επιλέγονται εύκολα και αθόρυβα!”
  • “Ο θόρυβος σαν κροτάλισμα όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε λειτουργία όντας κρύο, δεν είναι καλό σημάδι και θα πρέπει να διερευνήσεις περαιτέρω. Ενδεχομένως να χρειάζεται αντικατάσταση καδένας χρονισμού.”

Πόσο θα σου κοστίσει;

Τη στιγμή που γράφεται το άρθρο, η μέση τιμή ενός μεταχειρισμένου SEAT Ibiza Cupra κυμαίνεται στις 10.200€. 

 

Volkswagen Polo GTI (2010-2014)

Γιατί να επιλέξεις το Polo GTI;

Γιατί πρόκειται για ένα hot-hatch που δεν απαιτεί κανένα συμβιβασμό από μέρους σου. Είναι γρήγορο (και πολύ μάλιστα), έχει μικρού κυβισμού κινητήρα, μεγάλους χώρους και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Με άλλα λόγια… το λες και “ολοκληρωμένο”.

Τι κινητήρα έχει;

Έναν 1400άρη με διπλή υπερτροφοδότηση (compressor και τούρμπο) που παράγει 180 ίππους και 255 Nm ροπής (!).  Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς αποκλειστικά μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7-σχέσεων που η VW ονομάζει DSG.

Πως είναι στο δρόμο;

Το Polo GTI παρ’όλο που είναι το μικρό hot-hatch της VW, δίνει μια αίσθηση υπεροπλίας στον οδηγό και δεν τρομάζει σε οριακές συνθήκες. Πρόκειται για ένα ουδέτερο και πράο στις αντιδράσεις του αυτοκίνητο, με εξαιρετική ποιότητα κύλισης και κορυφαία παθητική ασφάλεια.

Πως είναι μέσα;

Με τα χαρακτηριστικά καρό καθίσματα του Golf GTI, κόκκινες ραφές σε τιμόνι και λεβιέ και λογότυπα GTI παντού, σίγουρα ξεχωρίζει από τις απλές εκδόσεις και δίνει το απαραίτητο feeling ότι οδηγείς κάτι special. Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική, η εργονομία κορυφαία και οι χώροι επαρκείς για τέσσερις ενήλικες.

Πόσο “καίει”;

Η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η Volkswagen είναι στα 5.9 λίτρα/100χλμ. Με λίγη αυτοσυγκράτηση στο γκάζι, υπολόγισε κάπου ανάμεσα στα 7 και 8 λίτρα/100χλμ.  

Πορτ-μπαγκάζ;

Ο χώρος για τις αποσκευές είναι στα 280 λίτρα, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό για την κατηγορία των supermini!

Τι λέει η Spotmechanic;

  • “Ο θόρυβος σαν κροτάλισμα όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε λειτουργία όντας κρύο, δεν είναι καλό σημάδι και θα πρέπει να διερευνήσεις περαιτέρω. Ενδεχομένως να χρειάζεται αντικατάσταση καδένας χρονισμού.”
  • “Κάνοντας μια βόλτα το αυτοκίνητο θα σε βοηθήσει ώστε να αποκτήσεις μια καλύτερη εικόνα για την κατάστασή του. Αν με το πάτημα του γκαζιού νιώσεις κομπιάσματα και μπερδεμένη τη λειτουργία του κινητήρα, ενδεχομένως να χρειάζεται αλλαγή κάποιος πολλαπλασιαστής, ή ακόμα και όλοι.”
  • “Έλεγξε το κιβώτιο! Μία ενδεχόμενη διαρροή μπορεί να προέρχεται από την τσιμούχα στροφάλου, από την τάπα πλήρωσης, από πιθανό ράγισμα ή τις τσιμούχες ημιαξονίων! Για να ελέγξεις τη λειτουργία του κιβωτίου κάνε test drive και δες κατά πόσο οι σχέσεις επιλέγονται εύκολα και αθόρυβα!”

Πόσο θα σου κοστίσει;

Τη στιγμή που γράφεται το άρθρο, η μέση τιμή ενός μεταχειρισμένου Volkswagen Polo GTI κυμαίνεται στις 11.950€. 

 

Ford Fiesta ST (2012-2018)

Γιατί να επιλέξεις το Polo GTI;

Ίσως το πιο οδηγοκεντρικό hot-hatch της κλάσης του. Γρήγορο τιμόνι, ακριβής επιλογέας ταχυτήτων, “σφιχτά” καθίσματα της Recaro και “ζωντανό”, καλοζυγισμένο πλαίσιο που πραγματοποιεί κάθε επιθυμία του οδηγού. Το Fiesta ST είναι το πιο εξελιγμένο από τα υπόλοιπα “μικρά” αυτής της λίστας και η αλήθεια είναι πως πρόκειται για ένα αληθινό driver’s car!

Τι κινητήρα έχει;

Τον περιβόητο 1600άρη Ecoboost, o οποίος με τη βοήθεια υπερτροφοδότησης (τούρμπο) αποδίδει 182 ίππους και η ροπή του αγγίζει τα 244Νm. Επιταχύνει από τα 0 στα 100χλμ/ώρα σε 6.9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 220 χλμ/ώρα. Η κίνηση μεταδίδεται φυσικά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.

Πως είναι στο δρόμο;

Σε “ξεσηκώνει”, σε προκαλεί διαρκώς να εξερευνήσεις τα όριά του. Η συμπεριφορά του Fiesta ST υπό πίεση θυμίζει καλοστημένο αγωνιστικό. Η ροπή μεταφέρεται άφθονη στους εμπρός τροχούς αλλά το Fiesta δεν αντιδρά απότομα και αυτό οφείλεται στο σύστημα “torque vectoring” που αποτρέπει το σπινιάρισμα των τροχών μετά εν μέσω της στροφής.

Πως είναι μέσα;

Η sport καταβολές στο εσωτερικό του Fiesta ST είναι εμφανείς σε σύγκριση με τις απλές εκδόσεις, κυρίως από τα ημι-δερμάτινα bucket καθίσματα της Recaro, τα αλουμινένια πεντάλ και το λογότυπο “ST” στο τιμόνι. Πρόκειται για ένα απλό αλλά πολύ καλά εξοπλισμένο Fiesta, με ηχοσύστημα, κλιματισμό, δερμάτινες επενδύσεις σε λεβιέ και τιμόνι, κρυφό φωτισμό και άλλες ηλεκτρονικές λειτουργίες, όπως το hill holder.

Πόσο “καίει”;

H μέση τιμή κατανάλωσης καυσίμου που δίνει η Ford είναι εντυπωσιακή: 5.9 λίτρα/100χλμ. Στην πραγματικότητα χρειάζεται μεγάλη αυτοσυγκράτηση για να δεις τιμές κοντά στα 7-8 λίτρα/100 χλμ.

Πορτ-μπαγκάζ;

Ο χώρος για τις αποσκευές είναι στα 294 λίτρα, νούμερο εξαιρετικό για την κατηγορία των supermini!

Τι λέει η Spotmechanic;

  • “Έλεγξε τη λειτουργία του συμπλέκτη και του επιλογέα ταχυτήτων. Αν οι ταχύτητες μπαίνουν δύσκολα και το πεντάλ του συμπλέκτη είναι σκληρό, τότε πολύ σύντομα, το δίσκο/πλατό θα θέλει αντικατάσταση.” 

Πόσο θα σου κοστίσει;

Τη στιγμή που γράφεται το άρθρο, η μέση τιμή ενός μεταχειρισμένου Ford Fiesta ST κυμαίνεται στις 13.200€. 

Δες ελεγμένα Ford Fiesta!

 

Suzuki Swift Sport (2010-2017)

Γιατί να επιλέξεις το Swift Sport;

Για τον “άγριο” 1600άρη κινητήρα, το εξαιρετικό κιβώτιο ταχυτήτων και τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα. Αν είσαι νέος και ενθουσιώδης οδηγός, το Suzuki Swift Sport είναι ένα γρήγορο hot-hatch που θα σου μάθει πως είναι να οδηγείς ένα καλό αυτοκίνητο. Ιδανικό για πρώτο αυτοκίνητο!

Τι κινητήρα έχει;

Τροφοδοτείται από έναν 1600άρη κινητήρα με μέγιστη ισχύς τους 125 ίππους, ο οποίος ταιριάζει απόλυτα με το 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων κοντής κλιμάκωσης.

Πως είναι στο δρόμο;

Oldschool συνταγή για όσους λατρεύουν τη σπορ οδήγηση! Πολύστροφο ατμοσφαιρικό μοτέρ που αγγίζει τις 6.800 στρ./λεπτό, 5-τάχυτο “κοντό” κιβώτιο και επικοινωνιακό πλαίσιο με ζωηρή “ουρά”. Αντίθετα, στην πόλη η ανάρτηση θα είναι λίγο “ξερή” στις αντιδράσεις της.

Πως είναι μέσα;

Απλό και λειτουργικό, με σπορ διάθεση και απλά, πλην ποιοτικά, υλικά, το εσωτερικό του Swift είναι ευρύχωρο αλλά μέχρι ένα βαθμό. Ας πούμε, χωράει άνετα μέχρι τρία ενήλικα άτομα…

Πόσο “καίει”;

Η Suzuki ανακοινώνει 7.2 λίτρα/100χλμ αλλά οι τιμές του κατασκευαστή είναι πάντοτε σχετικές. Όπως ξέρεις, η κατανάλωση εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως η καλή κατάσταση του αυτοκινήτου (κινητήρας, αναρτήσεις, λάστιχα) και φυσικά το στυλ οδήγησης.

Πορτ-μπαγκάζ;

Τα 213 λίτρα του χώρου αποσκευών θα σε βολέψουν για τις καθημερινές σου ανάγκες, όχι όμως αν αποφασίσεις να πας κάποιο μακρινό ταξίδι με πολλά μπαγκάζια.

Τι λέει η Spotmechanic;

  • “Έλεγξε για αποδεικτικά σοβαρού τρακαρίσματος! Το αυτοκίνητο θα πρέπει να σηκωθεί σε ράμπες και να ελεγχθεί η δομή του (σασί) για τυχόν χτυπήματα, ζημιές, αποδεικτικά επισκευής, αποδεικτικά καλίμπρας, σκουριές και ίχνη από μπαλώματα ή συγκολλήσεις.”
  • “Με σωστή συντήρηση, το Swift είναι ένα πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο. Άνοιξε το βιβλίο service και έλεγξε ότι αναγράφονται όλες οι εργασίες συντήρησης που έχουν γίνει από την ημέρα που το αυτοκίνητο ταξινομήθηκε μέχρι και σήμερα.” 

Πόσο θα σου κοστίσει;

Τη στιγμή που γράφεται το άρθρο, η μέση τιμή ενός μεταχειρισμένου Suzuki Swift Sport κυμαίνεται στις 8.700€.

Δες πιστοποιημένα Suzuki Swift!

 

Peugeot 207 RC (2007-2012)

Γιατί να επιλέξεις το 207 RC;

Ένα από τα πιο γρήγορα και προσιτά Peugeot που μπορείς να αγοράσεις σήμερα ως μεταχειρισμένο! Τα μικρά γαλλικά hot-hatches ήταν και είναι κατεξοχήν μηχανήματα που “ξυπνούν” άγρια ένστικτα. Το RC αποτελεί την καλύτερη επιλογή από τα 207 Rallye και GT, διαθέτει πλούσιο βασικό εξοπλισμό, εξαιρετικά κρατήματα και περίσσεια δύναμη στον κινητήρα.

Τι κινητήρα έχει;

Εξοπλίζεται με τον 1,6-λίτρων THP κινητήρα, ο οποίος αποτελεί “παιδί” του ομίλου PSA και BMW. Τεχνολογικά εξελιγμένος, με twin scroll (διπλής εισόδου) τουρμπίνα, η μέγιστη ιπποδύναμη αγγίζει τους 175 ίππους και η ροπή τα 245 Nm. Η μετάδοση γίνεται στους εμπρός τροχούς μέσω 5-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.

Πως είναι στο δρόμο;

Ευαίσθητο στις αντιδράσεις, με μαλακό σε αίσθηση τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, αλλά με κινητήρα γεμάτο ροπή μεταξύ 1.400 στρ./λεπτό μέχρι τις 4.500. Η λειτουργία των αναρτήσεων είναι κάπως απότομη με αποτέλεσμα να μην προσδίδουν στο αυτοκίνητο την ήσυχη ποιότητα κύλισης και την ομαλή απορρόφηση των ανωμαλιών του οδοστρώματος.

Πως είναι μέσα;

Η καμπίνα είναι σχετικά άνετη για τους επιβάτες, τα υλικά συναρμογής είναι καλής ποιότητας και εξοπλισμός στη συγκεκριμένη έκδοση αρκετά ενισχυμένος. Η θέση οδήγησης δεν είναι και η καλύτερη της αγοράς, αλλά το bucket κάθισμα στηρίζει εξαιρετικά το σώμα του οδηγού.

Πόσο “καίει”;

Με λίγη προσπάθεια, μπορείς να κρατήσεις τη μέση κατανάλωση κάτω από τα 10 λίτρα/100 χλμ.

Πορτ-μπαγκάζ;

Ο χώρος αποσκευών με τα 269 λίτρα είναι ικανοποιητικός για δύο άτομα και τις αποσκευές τους.

Τι λέει η Spotmechanic;

  • “Άνοιξε το βιβλίο service και έλεγξε ότι αναγράφονται όλες οι εργασίες συντήρησης που έχουν γίνει από την ημέρα που το αυτοκίνητο ταξινομήθηκε μέχρι και σήμερα.”

Πόσο θα σου κοστίσει;

Τη στιγμή που γράφεται το άρθρο, η μέση τιμή ενός μεταχειρισμένου Peugeot 207 RC κυμαίνεται στις 7.800€. 

 

Σου Αξίζει Καλύτερο Αυτοκίνητο!

Στη Spotawheel επαναπροσδιορίζουμε τον όρο “εμπιστοσύνη” στον χώρο του αυτοκινήτου!

Πουλάμε ελεγμένα αυτοκίνητα που έχουν περάσει επιτυχώς τους αυστηρότερους ελέγχους.

Πιστοί στις αρχές μας για απαράμιλλη διαφάνεια, παρέχουμε δωρεάν την γραπτή τεχνική αναφορά 200+ σημείων για να ξέρεις τα πάντα για αυτό που αγοράζεις.

Παρέχουμε δυνατότητα για Test Drive (είτε στο Car Showcenter στην Ανθούσα είτε κατευθείαν στην πόρτα σου) ή για μέγιστη ασφάλεια σου δίνουμε την δυνατότητα ανέπαφης αγοράς με δικαίωμα πλήρους επιστροφής χρημάτων εντός 7 ημερών και δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα!

Και είμαστε δίπλα σου, προσφέροντάς σου εγγύηση έως και 5 χρόνια!

Γιατί σου αξίζει καλύτερο αυτοκίνητο – το πιστεύουμε!