#TrueStory

Το Nürburgring είναι ίσως η πιο διάσημη πίστα παγκοσμίως και ξεχωρίζει ανάμεσα στις υπόλοιπες διότι πρόκειται για την πιο δύσκολη, την πιο απαιτητική και την πιο επικίνδυνη στον πλανήτη.

Ένας από τους σπουδαιότερους οδηγούς της Forrmula 1 όλων των εποχών, ο Jackie Stewart, κάποτε είχε αποκαλέσει το Nürburgring ως «Πράσινη Κόλαση» και μάλλον εύστοχα, μιάς πρόκειται για μια διαδρομή 22,8 χιλιομέτρων όπου μέσα σε 7 λεπτά που διαρκεί ένας γρήγορος γύρος, ο οδηγός βιώνει, (όπως ο ίδιος ο Sir Jackie Stewart είχε πει) ό,τι δεν έχει βιώσει σε όλη του τη ζωή από την άποψη του φόβου, της έντασης και της εχθρότητας απέναντι στον ίδιο και το αυτοκίνητό του.

Σήμερα όταν αναφερόμαστε στο Nürburgring, μιλάμε κυρίως για το βόρειο κομμάτι της γερμανικής πίστας, το Nordschleife, τη Μέκκα των car enthusiasts αλλά και των περισσότερων αυτοκινητοβιομηχανιών της παγκόσμιας αγοράς.

mclaren-p1-laps-the-nrburgring_100448991_l

Μέσα σε μια διαδρομή 22,8 χιλιομέτρων, αυτοκίνητο και οδηγός συναντούν έντονες καμπυλωτές στροφές υπό κλίση, διαφόρων ειδών οδοστρώματα, ξαφνικές αλλαγές του καιρού όπου από τη μια στιγμή στην άλλη η λιακάδα μετατρέπεται σε βροχή και ομίχλη, τρομακτικές ανηφόρες και κατηφόρες και μια ευθεία πάνω από 1,5 χιλιόμετρα όπου τα αυτοκίνητα πιάνουν την τελική τους ταχύτητα.

«Anybody who says he loves Nürburgring, is because he hasn’t driven there fast enough» Niki Lauda

Η πίστα του Nordschleife για πολλούς κατασκευαστές αποτελεί ένα μέτρο σύγκρισης, ένα τεστ στο οποίο καλούνται να υποβάλλουν τα αυτοκίνητά τους -κυρίως σε εκείνα με sport προσανατολισμό- κατά τη διάρκεια της εξέλιξής τους. Μαζί με το «απολυτήριο» από το Nürburgring, πολλές φορές παίρνουν και το πράσινο φως για να βγουν στην παραγωγή, όπως για παράδειγμα το σκληροπυρηνικό Opel Astra OPC «Nürburgring Edition» που θα δείτε στο site μας.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Μόνο 835 κατασκευάστηκαν από αυτά, ως φόρος τιμής της Opel προς τη διάσημη γερμανική πίστα όπου στις απαιτητικές στροφές της, εδώ και πολλές δεκαετίες εξελίσσει τα αυτοκίνητά της. Για την ιστορία, οι 835 μονάδες που κατασκευάστηκαν υποδεικνύουν τον χρονομετρημένο γύρο-ρεκόρ που είχε κάνει το αυτοκίνητο πίσω στο 2007, 8 λεπτά και 35 δευτερόλεπτα δηλαδή.

Panagiotis Mytilinaios
Παναγιώτης

Ο Παναγιώτης σπούδασε δημοσιογραφία αυτοκινήτων στη Μ.Βρετανία. Αυτό από μόνο του αποτελεί μια τρανή απόδειξη ότι λατρεύει τα αυτοκίνητα! Στο παρελθόν έχει δουλέψει στο βρετανικό Autocar και στους PistonHeads, ενώ αραιά και που γράφει για το 4Drivers. Πάνω από όλα όμως είναι υπερήφανο μέλος της ομάδας της Spotawheel!

Πως σου φάνηκε το άρθρο; Γράψε μου στα σχόλια πιο κάτω

Άσε το σχόλιο σου

Η διεύθυνση e-mail σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *