Συμβουλές

Δεν διαφωνούμε.

Η αγορά ενός καινούριου αυτοκινήτου είναι η πιο ελκυστική περίπτωση. Το ιδανικό σενάριο.

Αχρησιμοποίητο, άθικτο, με τη μυρωδιά της «καινουργίλας» ακόμα στο σαλόνι του, η εμπειρία της αγοράς ενός καινούριου αυτοκινήτου είναι αχτύπητη.

Από την άλλη όμως, τα μεταχειρισμένα είναι η πιο έξυπνη επιλογή.

Δίνεις λιγότερα χρήματα και αγοράζεις «περισσότερο αυτοκίνητο», αν μπορούσα να το θέσω έτσι.

Με χιλιάδες όμως μεταχειρισμένα μοντέλα στην αγορά, πως θα ξεχωρίσεις το «θησαυρό» από το «σκουπίδι»;

Να σου πω ένα μυστικό;

Δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός για να καταλάβεις ότι ένα αυτοκίνητο έχει παραμεληθεί από τον ιδιοκτήτη του.

Για την ακρίβεια, αν χρησιμοποιήσεις σωστά τις 3 βασικές αισθήσεις σου, την όραση, την ακοή και την οσμή, αυτομάτως γίνεσαι περισσότερο καταρτισμένος από όσο νομίζεις.

Σε αυτό το άρθρο θα μάθεις 6 γρήγορα tips για να ξεχωρίσεις τα καλά από τα κακά αυτοκίνητα ώστε να γλυτώνεις χρόνο από άσκοπα ραντεβού με άγνωστους ιδιοκτήτες.

Ξεκινάμε!

Xτυπήματα, γρατζουνιές και σκουριές

Ρίξε μια ματιά περιμετρικά του αυτοκινήτου για να εντοπίσεις σημεία που έχουν χτυπηθεί, γρατζουνιστεί ή σκουριάσει.

Βέβαια, μερικές γρατζουνιές και φθορές στις λαμαρίνες ή τους προφυλακτήρες δεν υποδηλώνουν φυσικά ότι το αυτοκίνητο είναι κακό. Καμία σχέση.

Ποιο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο άλλωστε δεν έχει σημάδια από τη χρήση;

Το κακό είναι να δεις εκτεταμένες φθορές και χτυπήματα σε πολλά σημεία του αυτοκινήτου πράγμα που υποδηλώνει ότι ο ιδιοκτήτης του είναι ιδιαίτερα απρόσεκτος και ως εκ τούτου, αυτή η απροσεξία ενδέχεται να είναι τρόπος ζωής να αφορά π.χ τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του αυτοκινήτου κ.ο.κ

Επιπλέον, κάτι επίσης κακό είναι να δεις σκουριά στα μεταλλικά πάνελ του αυτοκινήτου. Αν συμβεί κάτι τέτοιο τότε προχώρα στο επόμενο αυτοκίνητο χωρίς δεύτερη σκέψη.

Μάθε πως επιλέγουμε τα αυτοκίνητά μας!

Βαμμένα μέρη

Παρατηρώντας το αυτοκίνητο από μακριά, δες αν εντοπίζεις διαφορά στην απόχρωση των πάνελ του αυτοκινήτου.

Για παράδειγμα η πόρτα του συνοδηγού με το εμπρός δεξιά φτερό μπορεί να έχουν μια διαφορά στην απόχρωση και το ένα να είναι πιο σκούρο από το άλλο.

Επίσης ένας καλός τρόπος για να δεις αν το αυτοκίνητο είναι βαμμένο είναι στις τσιμούχες των παραθύρων εξωτερικά. Αν έχει βαφτεί το αυτοκίνητο και δεν έχουν μονωθεί καλά οι τσιμούχες τότε μπορεί να έχει περάσει χρώμα.

Οπότε σιγουρέψου ότι θα ρίξεις μαι ματιά και στις τσιμούχες.

Περίεργοι ήχοι από τον κινητήρα

Ενεργοποίησε τον κινητήρα και αφουγκράσου τη λειτουργία του.

Φυσικά, για να αποκτήσεις μια πλήρη εικόνα για την ποιότητα του αυτοκινήτου, πρέπει να κάνεις και test drive.

[Διάβασε: Test Drive σε Μεταχειρισμένο: 5 Κανόνες που Δεν Πρέπει να Ξεχνάς!]

Ο καθένας μας λοιπόν μπορεί να υποπτευθεί ότι κάτι δεν πάει καλά στον κινητήρα ενός αυτοκινήτου όταν ακούσει θόρυβο κατά την επιτάχυνση ή ένα συνεχές «τικ-τικ-τικ» όταν αυτό λειτουργεί στο ρελαντί.

Υπολείμματα λιπαντικού στην εξάτμιση

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να καταλάβεις αν ο κινητήρας του αυτοκινήτου καίει λάδια.

Σε αυτή την περίπτωση όμως θα αναφέρουμε τον πιο απλό τρόπο, τον πιο εμφανή που μπορεί να εντοπίσει ο καθένας.

Όταν ένα αυτοκίνητο καίει περισσότερο λάδι από ότι θα έπρεπε φυσιολογικά, τότε αυτό μπορείς να το καταλάβεις και από την εξάτμιση.

Θα τις δεις στο εσωτερικό τους αλλά και από έξω, μαύρες και «μπαρουτοκαπνισμένες».

Αυτό δεν είναι ένα ιδιαίτερα καλό σημάδι.

Μούχλα, υγρασία και άσχημη μυρωδιά στο εσωτερικό

Αν το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που θα δεις έχει μυρωδιά υγρασίας και μούχλας στο εσωτερικό του, τότε αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ή υπήρχε νερό στο εσωτερικό του.

Έλεγξε τα πατάκια και κάτω από τα πατάκια και με την αφή προσπάθησε να καταλάβεις αν υπάρχει υγρασία.

Να είσαι περισσότερο υποψιασμένος σε αυτοκίνητα cabrio, καθώς αυτά είναι πιο πιθανό να έχουν διαρροή νερού από την κουκούλα ή τη μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή τους.

Ανομοιόμορφη φθορά ελαστικών

Βεβαιώσου ότι και τα τέσσερα ελαστικά του αυτοκινήτου έχουν την ίδια φθορά.

Γενικότερα, η φθορά των ελαστικών δεν είναι παντού η ίδια καθώς όπως είναι λογικό, τα ελαστικά που είναι τοποθετημένα στους εμπρός τροχούς επιβαρύνονται με το έξτρα βάρος του κινητήρα που βρίσκεται από πάνω τους και ως εκ τούτου φθείρονται πιο γρήγορα από τα πίσω.

Η διαφορά όμως είναι ανεπαίσθητη.

Αυτό που δεν είναι λογικό είναι να υπάρχει ανομοιομορφία στη φθορά μεταξύ των ελαστικών της αριστερής πλευράς ή της δεξιάς.

Ή για παράδειγμα, αν η διαφορά φθοράς μεταξύ εμπρός και πίσω ελαστικών είναι μεγάλη.

Στην πρώτη περίπτωση το αυτοκίνητο χρειάζεται ευθυγράμμιση και στην δεύτερη θα πρέπει να ελεχθεί η καλή λειτουργία των αναρτήσεων.

Έτοιμος να Αγοράσεις ένα Κορυφαίο Αυτοκίνητο;

Στη Spotawheel, καθημερινά ελέγχουμε δεκάδες μεταχειρισμένα αυτοκίνητα με τους πιο αυστηρούς κανόνες της αγοράς. Τα καλύτερα από αυτά (μόλις 1 στα 20) αναρτώνται στο site μας με λεπτομερείς φωτογραφίες και video.

Εσύ επιλέγεις το αυτοκίνητο που θέλεις, το φέρνουμε για test drive εκεί που σε βολεύει, το παραλαμβάνεις με δωρεάν εγγύηση έως και 5 χρόνια!

Βρες ένα Κορυφαίο Αυτοκίνητο!

Panagiotis Mytilinaios
Παναγιώτης

Ο Παναγιώτης σπούδασε δημοσιογραφία αυτοκινήτων στη Μ.Βρετανία. Αυτό από μόνο του αποτελεί μια τρανή απόδειξη ότι λατρεύει τα αυτοκίνητα! Στο παρελθόν έχει δουλέψει στο βρετανικό Autocar και στους PistonHeads, ενώ αραιά και που γράφει για το 4Drivers. Πάνω από όλα όμως είναι υπερήφανο μέλος της ομάδας της Spotawheel!

Πως σου φάνηκε το άρθρο; Γράψε μου στα σχόλια πιο κάτω

Άσε το σχόλιο σου

Η διεύθυνση e-mail σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *