Ο Ντιέγκο Μαραντόνα αποτέλεσε έναν από τους πιο διάσημους (αν όχι τον πιο διάσημο) ποδοσφαιριστή στην ιστορία. Αν και για πολλούς ήταν ο βασιλιάς του ποδοσφαίρου, ο “Ντιεγκίτο” ήταν πολλά παραπάνω από αυτό. Πολλοί – κυρίως στην πατρίδα του την Αργεντινή, αλλά και όχι μόνο – μιλάνε με θρησκευτική ευλάβεια αναφερόμενοι στον περίφημο ποδοσφαιριστή.

Και μόνο τυχαίο δεν είναι αυτό, αφού ο Diego Armando Maradona – όπως βαφτίστηκε – λατρεύτηκε κυρίως για τις στιγμές χαράς και ευτυχίας που έφερε στους θαυμαστές του. Πρώτα από όλα, στην ιδιαίτερη πατρίδα του Αργεντινή, η οποία χάρη στον Maradona – και το διάσημο “χέρι του Θεού” – νίκησε την Αγγλία στο Παγκόσμιο Κύπελλο το 1986.

Η νίκη αυτή ήταν διπλά σημαντική: δεν ήταν μόνο για το τελικό αποτέλεσμα, αλλά και για την τιμή του Αργεντίνικου έθνους. Η Αργεντινή, ένιωθε αδικημένη και ταπεινωμένη από τους Βρετανούς μετά τη μάχη στο Falklands. Μία μάχη με σημαντικές απώλειες και για τις δύο χώρες, ιδιαίτερα όμως την Αργεντινή. Στη λατινοαμερικάνικη ιστορία έμεινε γνωστή και ως “Malvinas”.

Ο ποδοσφαιριστής εξελίχθηκε σε ίνδαλμα και εθνικό ήρωα για την Αργεντινή. Χαρακτηριστικό της λατρείας του από τον κόσμο αποτελεί ότι με το που έγινε γνωστή η είδηση της απώλειάς του, η χώρα ανακοίνωσε τριήμερο εθνικό πένθος.

Ωστόσο, στη ζωή του μπαλαδόρου δεν εξελίχθηκαν όλα ρόδινα και εύκολα. Εθισμοί, προβλήματα υγείας, διαμάχες στην οικογένεια, προβλήματα με το νόμο, ήταν μερικά από αυτά που έπρεπε να αντιμετωπίσει ο θρυλικός ποδοσφαιριστής…

Αν και οι κόρες του αποτελούσαν τη μεγαλύτερη αγάπη της ζωής του, υπάρχει μία ακόμα αγάπη που έμεινε κρυφή από τα φώτα της δημοσιότητας και λίγοι πραγματικά γνώριζαν. Πρόκειται για την αγάπη του Ντιέγκο για τα αυτοκίνητα!

Ας πάρουμε τα πράγματα όμως από την αρχή

Το πρώτο αυτοκίνητο που αγόρασε ο – 19χρονος τότε – Μαραντόνα στην Αργεντινή έφερε το χαρακτηριστικό έμβλημα από τη Στουτγκάρδη στο καπό. Πρόκειται για ένα μεταχειρισμένο Porsche 924 με τετρακύλινδρο κινητήρα 125 hp. Ο Μαραντόνα το κράτησε για περίπου δύο χρόνια και το πούλησε το 1982.

Η περίφημη Porsche ξεκίνησε να πωλείται το 2010, όταν ο Ντιέγκο ήταν ο προπονητής της εθνικής ομάδας της Αργεντινής. Ο τότε ιδιοκτήτης της αποφάσισε να το εκμεταλλευτεί και ζήτησε μισό εκατομμύριο δολάρια για την 924! Δεν βρήκε κανέναν πρόθυμο, και δύο χρόνια αργότερα η Porsche επέστρεψε στην αγορά. Αυτή τη φορά η τιμή που ζήτησε ήταν 77.500$ – ποσό που εξακολουθεί να είναι πολύ υψηλό για αυτό το μοντέλο.
Ο διάδοχος της Porsche στο γκαράζ του ποδοσφαιριστή ήταν το πρώτο ολοκαίνουργιο αυτοκίνητό του. Αυτό ήταν ένα Fiat Europa 128 CS. Ένα τέτοιο μοντέλο μπορεί να ξενίζει αρκετούς, αφού φαίνεται να είναι μια συντηρητική επιλογή για έναν ήδη αναγνωρισμένο και πλούσιο αθλητή. Ας θυμηθούμε, ωστόσο, από πού προήλθε ο Diego Maradona: από τις φτωχογειτονιές της Αργεντινής όπου τέτοια Fiat ήταν εξαιρετικά δημοφιλή και κυκλοφορούσαν συνέχεια στους δρόμους. Αυτό το απλό και συμβατικό αυτοκίνητο επέτρεψε στον ποδοσφαιριστή να ξεφύγει από τους φωτορεπόρτερ και τα φώτα της δημοσιότητας κάνοντας τη βόλτα του με τη σύζυγό του με ηρεμία και διακριτικότητα.

Από τα χέρια του Αργεντίνου πέρασαν, μεταξύ άλλων μοντέλα όπως το Ford Sierra XR4 (αυτοκίνητο που οδηγούσε πιο συχνά ο πατέρας του Ντιέγκο) ή το κόκκινο Mercedes 500 SLC, το οποίο ήταν ένα δώρο από τους οπαδούς της Argentinos Juniors. Το γερμανικό roadster με τον V8 κινητήρα ήταν ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής και αγοράστηκε μετέπειτα από έναν άλλον διάσημο συμπατριώτη του Maradona, τον Juan Manuel Fangio. Η κόκκινη Mercedes κοσμεί μέχρι και σήμερα τη συλλογή του Fangio.

Η στροφή στη Ferrari

Ο Αργεντίνος σταρ άφησε ιστορία με τις εμφανίσεις του στην ιταλική ομάδα SSC Napoli. Παίζοντας εκεί η φήμη του εκτοξεύτηκε και απέφερε πολλά χρήματα. Αυτό σημαίνει ότι η Νάπολι μπορούσε θεωρητικά να αντέξει οικονομικά οποιοδήποτε αυτοκίνητο ονειρευόταν το “χρυσό αγόρι” της. Και καθώς έπαιζε και ζούσε  στην Ιταλία, γεννήθηκε η αγάπη του για τη Ferrari.Η πρώτη του Ferrari ήταν η Testarossa. Ο Ντιέγκο ήθελε το αυτοκίνητο του να είναι μαύρο αντί για το κλασικό κόκκινο. Ο μάνατζερ του έπρεπε να υποβάλει αίτηση για ειδική άδεια από τη Ferrari. Οι Ιταλοί συμφώνησαν και το αυτοκίνητο του ποδοσφαιριστή ήταν βαμμένο με τον κωδικό “Glasurit Nero Met 901/C“. Νωρίτερα, η Ferrari είχε κάνει μια παρόμοια υποχώρηση στην περίπτωση του Συλβέστερ Σταλόνε, ενώ μία ακόμη μαύρη Testarossa αγοράστηκε από τον Μάικλ Τζάκσον.

Λίγο αργότερα, ο Ντιέγκο Μαραντόνα θέλησε να φέρει στην κατοχή του την ακριβότερη και γρηγορότερη Ferrari εκείνης της εποχής: την F40. Ξεκίνησε τότε μια έντονη διαφωνία με τον κατασκευαστή σχετικά με το χρώμα. Αυτή τη φορά η Ferrari δεν υποχωρούσε με τίποτα, καθώς η F40 ήταν – και έπρεπε να είναι – κόκκινη! Όταν ο ποδοσφαιριστής είδε το μοντέλο που του παραδόθηκε, μπήκε μέσα και ρώτησε τον μάνατζερ του που είναι το ηχοσύστημα. Τότε τον ενημέρωσαν ότι πρόκειται για ένα καθαροάιμο σπορ αυτοκίνητο για πίστα το οποίο δεν διέθετε ραδιόφωνο ή κλιματισμό και άλλες τέτοιες ανέσεις. Ο Ντιέγκο τότε έγινε έξαλλος με τον μάνατζερ του και τον έβρισε!Ωστόσο, αυτό δεν επηρέασε την αγάπη του Μαραντόνα για τη Ferrari. Κατά την επιστροφή του στη Μπόκα Τζούνιορς ζήτησε δύο κόκκινες F355. Φυσικά, η διοίκηση δεν ήταν δυνατόν να του αρνηθεί, προσφέροντας του τις 2 F355 σε κόκκινο χρώμα και κάμπριο.

Τι άλλο πέρασε από το “χέρι” του;

Ο Ντιέγκο οδηγούσε επίσης ένα Renault Fuego GTA Max. Το Fuego GTA Max είναι ένα δίθυρο κουπέ που παράγεται στην Αργεντινή, κάνοντας το έτσι ιδιαίτερα δημοφιλές στη Λατινική Αμερική. Ο Μαραντόνα είχε επιλέξει την έκδοση 2.2 με 123 HP, η οποία έπιανε σε τελική τα 198 χιλιόμετρα ανά ώρα! Κάτι που το έκανε το γρηγορότερο αυτοκίνητο που είχε παραχθεί μέχρι εκείνη τη στιγμή στη χώρα του Ντιέγκο.

Αυτό ήταν και το αυτοκίνητο που συνόδευε τον ποδοσφαιριστή στις δύσκολες στιγμές του. Το 1991 συνελήφθη και κατηγορήθηκε ότι είχε στην κατοχή του σημαντική ποσότητα κοκαΐνης. Τότε ήταν που για κάποιους ο “θρύλος του Ντιέγκο” άρχισε να καταρρέει. Για τους περισσότερους, πάντως, αυτά που έκανε ο Μαραντόνα στην ιδιωτική του ζωή δεν είχαν ποτέ σημασία, εφόσον αυτά δεν επηρέαζαν το πώς έπαιζε και πόσα γκολ σκόραρε…

Τα εκκεντρικά μοντέλα και το… Scania

Από τη σύντομη θητεία του ως πρόεδρος της Ντιναμό Μπρεστ της Λευκορωσίας, έλαβε ως δώρο ένα αμφιλεγόμενο όχημα. Συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα Overcomer HuntaIt, ένα τεράστιο αμφίβιο όχημα με στρατιωτικές ρίζες.

Άλλα αυτοκίνητα που χρησιμοποίησε κατά καιρούς ο Diego Maradona περιλαμβάνουν το Mitsubishi Montero (γνωστό ως Pajero στην Ευρώπη), Chevrolet Camaro (αυτή τη φορά σε κόκκινο χρώμα), Mini Cooper S (είχε δύο μοντέλα, ένα του 2005 και ένα του 2009) και ένα… Scania 360. Το μπλε φορτηγό ήταν ο επόμενος τρόπος του να αποφεύγει τα αδιάκριτα μάτια φωτορεπόρτερ. Οι παπαράτσι τον περίμεναν με μία Porsche που κυκλοφορούσε ο Ντιεγκο εκείνη την περίοδο. Ωστόσο, εκείνος τους προσπερνούσε με το Scania ξεγελώντας τους, αφού μάλλον τον περνούσαν για προμηθευτή ή υπάλληλο των δημοτικών υπηρεσιών…Ακόμα, από το πέρασμα του από το Ντουμπάι και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ως προπονητής της Al-Wasl, αποκόμμισε μία Rolls-Royce Ghost και μία BMW i8, μεταξύ άλλων.

Τα τελευταία χρόνια και η BMW M4

Τελευταία, ο Μαραντόνα χρησιμοποιούσε μία μαύρη total black BMW M4. Μάλιστα, το γερμανικό κουπέ έμελλε να πρωταγωνιστήσει και αυτό στα τοπικά ΜΜΕ, όταν ο αργεντίνος σουπερ σταρ πιάστηκε να το οδηγεί έχοντας τοποθετημένα – παράνομα – μπλε φώτα και σειρήνα, παραπέμποντας σε εκείνα που χρησιμοποιεί η αστυνομία.

Συνοψίζοντας, μερικά από τα καλύτερα αυτοκίνητα κατέλαβαν μια ιδιαίτερη και εξαιρετικά υψηλή θέση στη ζωή του Ντιέγκο Μαραντόνα. Το πάθος του για τα αυτοκίνητα τον έκαναν έναν πραγματικό petrolhead, έναν από εμάς!

Από εξωτικά πολυτελή αυτοκίνητα, μέχρι μικρά και καθημερινά (αλλά και φορτηγά!) η συλλογή του “χρυσού παιδιού” είχε φαντασία, ποικιλία και χρώματα. Το σίγουρο είναι ότι μετά την απώλειά του το πιο πιθανό είναι να δούμε όσα αυτοκίνητα απέμειναν να δημοπρατούνται και να πωλούνται – εν τέλει – σε τεράστια ποσά…

 

Το Επόμενό σου Αυτοκίνητο, Ας Είναι Από τα Καλύτερα!

Στη Spotawheel, καθημερινά ελέγχουμε δεκάδες μεταχειρισμένα αυτοκίνητα με τους πιο αυστηρούς κανόνες της αγοράς. Τα καλύτερα από αυτά (μόλις 1 στα 20) αναρτώνται στο site μας με λεπτομερείς φωτογραφίες και video.

Εσύ επιλέγεις το αυτοκίνητο που θέλεις, το φέρνουμε για test drive εκεί που σε βολεύει, το παραλαμβάνεις με δωρεάν εγγύηση έως και 5 χρόνια!

Δες Κορυφαία Αυτοκίνητα!